Повечето потребители в световен мащаб се чувстват положително при получаването на хипер персонализирани реклами.

Това е според изследване на Iterable, платформа за междуканално маркетинг, която е анкетирала 1500 потребители.

Изследването не показа значителни различия в отношението на клиентите към поверителността и персонализирания маркетинг. Почти една четвърт (24%) от всички хора бяха много положителни за този вид реклама, като признаха, че брандовете им предоставят реклами, насочени към техните предпочитания, за да гарантират, че имат най-доброто онлайн изживяване.

Санам Саабер, главен съветник в Iterable, каза: „Днешните потребители имат големи очаквания към брандовете. Те искат персонализирани реклами, които добавят стойност към ежедневието им.

С теми като защита на личните данни и регулиране на поверителността в челните редици на маркетинговия разговор, потребителите са по-съобразителни и внимателни от всякога. Те знаят, че за да могат марките да изпълнят очакванията си, се нуждаят от достъп до лични данни. И те са готови да споделят тези данни, ако са събрани по прозрачен и справедлив начин.

„Забавено или не, със сигурност има вълна от по-строги регулации на хоризонта. Сега е моментът брандовете да определят висок етичен стандарт за събиране на данни, да усъвършенстват своите процеси и да демонстрират какви персонализирани услуги могат да предложат на своите клиенти, ако им се предостави възможност.”

Според Saaber законите, политиките и разпоредбите относно бисквитките и поверителността на потребителските данни изглежда се променят всеки ден, а обществената подкрепа на тези разпоредби само нараства.

Тя добави

„Придържането към по-чисти практики за събиране на данни сега може да изгради доверие с потребителите, а прозрачността е в основата на лоялни, дълготрайни и ценни взаимоотношения с клиентите.

2 Comments