Всяка професия се нуждае от правилните инструменти, за да може да се изпълнява ползотворно. С развитието на дигиталния свят все повече тулове се появяват и буквално можем да плуваме в океан от различни възможности.

Когато говорим за digital, колкото по-бързо открием правилните инструменти, толкова по-лесно успяваме да организираме процеса на работа и той да бъде все по-ефективен.

Има много информация и много различни и безплатни или по-евтини тулове, които може да се използват. Днес ние решихме да ви споделим 6 от тях, които смятаме за полезни и които всеки digital може да използва. Някои може да са ви известни, а други са по-скоро аналог на широкоизползваните у нас тулове.

Но често хората предпочитат да опитат нещо ново, защото някои инструменти не са толкова удобни за всеки.

  1. Answer the public

Важен източник на трафик към уебсайта са органичните, неплатени връзки и класирането в търсачките. Предприемачът трябва да знае темите, които потенциалните клиенти търсят във връзка с неговия бизнес. Answer the Public е инструмент, който намира идеалните теми за блогове въз основа на употребата на клиентите, езика и ключовите думи. Той функционира по същия начин като търсачката. Просто въведете ключовата дума, която искате и инструментът ще генерира дървета от теми въз основа на тенденциозни въпроси или заявки, които обикновено се търсят във връзка с нея.

2. Deepl.com

Когато говорим за поток от информация винаги е важно да можем да следим тази информация не само на познатите ни езици. Разбира се, няма как един човек да знае всички езици, но интернет вече ни позволява повече свобода в тази област. Всички използваме Google Translator, но знаем, че и той не е много точен в преводите си. Разбира се, автоматичните преводачи трудно биха могли да предложат най-правилния превод, но важното е да е възможно най-близко да него. Ние ви предлагаме един друг онлайн преводач, който смятаме, че е по-добър от Google, особено, когато говорим за по-дълги абзаци и текстове. Deepl.com има и платена версия, но безплатната версия е напълно подходяща за ежедневна употреба.

3. Facebook Ad Library – един от златните инструменти на маркетолозите. Facebook създаде този инструмент в името на прозрачността, позволявайки на всички свои потребители да имат достъп до информация за всяка реклама, пусната в платформата. Това го превръща в изключително полезен инструмент, защото позволява на рекламодателите да следят рекламите на конкурентите си в социлната мрежа и да черпят вдъхновение.

4. SendGrid

В България широко използвани и познати са 2 платформи за имейл маркетинг – MailChimp и Klaviyo. Всяка от тях има безплатен и платен вариант. Ние ви предлагаме още една възможност – SendGrid.

Платформата предлага пълен набор от услуги за имейл маркетинг, много от които са напълно удобни както за начинаещи, така и за ветерани в областта на имейлите.

Например – гъвкави възможности за дизайн чрез визуално редактиране с плъзгане и пускане, кодиране или комбинация от двете. В SendGrid са вградени и задълбочени анализи на доставените мейли и ефективността, които помагат на маркетолозите да разберат кои съобщения са ефективни и какво трябва да се промени.

В общи линии смятаме, че тази платформа е доста по-удобна и подредена за потребителя, има някои допълнителни възможности при дизайна на мейла. Разбира се, изборът е ваш.

5. Trello

Ако търсите инструмент за управление на съдържанието, Trello е най-добрият вариант. Той помага за стратегическо планиране на съдържанието по ефективен начин.

Независимо дали става въпрос за маркетинг, продажби, поддръжка и човешки ресурси, Trello действа като платформа за визуално сътрудничество. Той помага за определянето на проектите и техните изисквания, така че те да могат да бъдат изпълнени без проблем.

Независимо откъде работите, Trello може да ви помогне в комуникацията в екипа. По същество това е цифрова дъска, която помага при създаването, организирането и приоритизирането на задачи. Независимо дали екипът ви е глобален или отдалечен, можете да планирате съдържанието онлайн с помощта на този инструмент. Можете да назначите няколко служители в една Trello карта, която ви позволява да разберете кой отговаря за писането, редактирането или добавянето на CTA предложения към дадена публикация.

6. Desygner

Може би вече работите с Canva или още по-добре – Photoshop, CorelDraw или друг визуализатор. Но има и още един доста удобен и тул, подобен на Canva, който обаче ще ви даде възможността за по-различни дизайни – Desygner. В крайна сметка, ако всички използват Canva може да се окаже малко неприятно при сходство в дизайните. А и тук безплатни дизайни май са малко повече.

Разбира се, има и много други инструменти, даже и такива, за които не сме чували. Всеки има право да опита каквото пожелае, за да оптимизира процеса си на работа и да работи бизнесът му ефективно.

Ако можем да бъдем полезни с още информация или пък имате нужда от опитни digital ентусиасти агенция за дигитален маркетигн Storm е насреща.

Дигитални услуги от агенция за дигитален маркетинг Storm

поддръжка на социални мрежи

реклама в Google

реклама във Facebook

реклама в Instagram

Ако искаш да получаваш свежи статии, абонирай се за бюлетина ни

3 Comments