След като успешно интегрира Reels във feed-a на Instagram, Meta предостави тази възможност и на Facebook потребителите си.
На 22 февруари 2022 компанията пусна функцията на потребителите в над 150 страни. Facebook Reels са достъпни както за iOS, така и за Android.
Новата функционалност позволява на потребителите да създават кратки видеа, с които да забавляват аудиторията и да поддържат тяхната нагажираност. Освен това Meta предоставя възможността за монетизация на този тип съдържание, което цели да стимулира създателите да се стремят към по-добро и стойностно съдържание. Компанията въоръжава своите потребители с разнообразни тулове, които да улеснят процеса на създаване и да го превърнат в едно огормно забавление.
От AR ефекти, през музика, аудио, наслагване на текст и други, Facebook Reels предоставя всевъзможни иструменти, с които създателите на съдържание да развихрят своето въображение. Самите Reels пък се споделят директно във feed-а, като достигат не само до вашите потребители, а и до нови аудитории чрез New Feed reels.
Най-бързо развиващия се формат за съдържание на Facebook
Facebook сами определиха Reels като най-бързо развиващият се формат на съдържание. Тъй като съдържанието претъпря доста трансформации и благодарение на TikTok днес основно се набляга на видео форматът, Reels се превърна в най-добрият начин за създателите на съдържание да достигнат до своята аудитория и да освен това да печелят допълнително пари.
Повече възможности за креативност, комуникация и монетизация
Всяка социална мрежа има една много важна основна цел, която я държи в челните позиции в развитието и подпомага нейното развитие – да задържи възможно най-дълго потребителите си в своята платформа. Meta и Facebook се справят отлично в този аспект, но разбира се имат и доста сериозна конкуренция. Ето защо винаги се стремят да дават повече на своите потребители, за да са сигурни, че не просто ще ги запазят, а ще изградят трайни взаимоотношения с тях, за да разширяват заедно мрежата си на комуникация.
Ето защо компанията предоставя на своите потребители множество инструменти за улесняване на тяхната работа, но и множество възможности за заплащане на техните усилия.
Копманията заяви, че разширява програмата си за изплащане на бонуси на създателите в повече държави и ще тества реклами за наслагване с помощта на банери и стикери, за да могат създателите да печелят приходи от реклами. Скоро ще бъдат въведени реклами на цял екран между Reels-овете.
И двата нови рекламни формата ще се наслагват в прозрачен формат върху видеата, което ще позволи на потребителите да продължат да гледат съдържанието, без да бъдат прекъсвани. В същото време деликатно те ще бъдат запознавани с рекламното съдържание, подходящо за тях.
Банерите ще се поставят в долната част на екрана, докато за стикерите, създателите на съдържанието сами могат да изберат къде да бъдат поставени.
Очаква се през тази година да започне и тестването на звезди в Reels, които потребителите ще могат да изпращат насвоите любимци, за да ги подкрепят. Както рекламите, така и звездите са проектирани така, че с увеличаването на броя на хората, които гледат и се ангажират с Facebook Reels, да се увеличават плащанията за създателите.
Още функции, функции и пак функции – толкова е готино
Знаем, че за едно добро съдържание за нужни доста тулове и функции, а Facebook го знае още по-добре. И са си написали домашното. Създателите на съдържание ще имат достъп до няколко нови функции, за да могат да правят още по-яки видеа. Ето ги и тях:
Освен това Reels ще бъдат разположени на няколко места, като ще могат да се споделят не само във Feed-а, а също така и в Story, Watch Tab и Suggested Reels in Feed.
Още за Facebook Reels и монетизацията ще споделим следващата седмица.
А ако не ви се чака или пък имате нужда от съдействие със създаването на Reels или други въпроси относно поддържане и оптимизация на социаните мрежи, дигитална агенция Storm е на ваше разположение.
1 коментар
NFT и digital marketing | Storm.bg
2 месеца[…] да може да се заплаща за постове и криейтиви и в самия Facebook. Докъде ще стигнем обаче едва ли дори и самият […]