"Има два типа хора" и хапване за всички

Срещата на две поколения

Вече 30 години хлебозавод “Милена” захранва Бургас и Черноморието с вкусен хляб и любимите български закуски. Затова и присъствието на фирмата в социалните мрежи бе задължителен елемент, без който всеки уважаващ себе си бизнес не би могъл да продължи да работи целенасочено.
Затова и от ръководството на фирма “Милена” се обърнаха към нас като партньор, който да изгради и поддържа тяхното онлайн присъствие.
Желанието на една “стара” традиция бе да се представи по нов, интересен и свеж начин, за да резонира и кореспондира на един разбираем език с аудиторията. Затова и задачата ни беше колкото трудна, толкова и лесна.
И това раздвоение вдъхна живот на нашата идея.
 
Колко различни видове хляб и закуски има? Колко различни потребители?
Едни обичат да закусват, други – не. Едни похапват повечко хляб, други може дори изобщо да не консумират.
Едни обичат мекички със сладко, други – със сирене.
Какво по-просто от това – да събереш всички типове хора на едно място, да намериш най-малкия общ знаменател и да ги разделиш на две основни категории.
Dgita

Идейка - мечта

Идеята страшно много ни допадна и нямахме търпение да я приведем в действие. Искахме не просто да покажем на потребителите, че “Милена” запазва младежкия си дух и присъства напълно равностойно на младите фирми и в социалните мрежи.
Искахме да ангажираме потребителите като ги направим част от това преживяване и им покажем, че ги разбираме, и че продуктите на “Милена” произхождат именно от техните нужди.
А и като част от тази потребителска група, още по-лесно можехме да разберем как клиентите избират хляба си, какво обичат да похапват и така успяхме бързо и лесно да си изберем всеки два типа хора.

Реализацията

Слоуганът на кампанията стана “Има два типа хора”, а целта –  визуално да покажем как един и същи продукт хората предпочитата да го консумират по различни начини.
Но идеята беша лесна. Предстоеше реализацията.
За целта екипът ни се наслади на два дни вкусни и забавни моменти, в които трябваше да заснемем и представим идеята си визуално.
Имахме няколко вида хляб – бял и типов, нарязан и цял, питки и франзелки, както и различни видове закуски.
Отделно трябваше да се снабдим с допълнително продукти, защото все пак хлябът не се консумира просто така.
И като заредихме арсенала, установихме, че трябва да си обуем ластичните гащи (помните серията от “Приятели”, където Джоуи трябваше да изяде сам цяла пуйка :D).
Та, запасихме се с продукти, поехме дълбоко въздух и превърнахме офиса във вкусно студио.
Пекохме хлебчета, оформяхме сандвичи, мазахме филийки и облизвахме пръсти, подправяхме сосове, мацахме се с мед и сладко и снимахме, и хапвахме; снимахме и хапвахме. И в този процес дори самите ние научихме по нещо ново за всеки от екипа.
Сами разбирате, че толкова снимане и хапване не е добре за един ден, та и затова пирът продължи почти два дни.
На втория ден, доволни от резултата се почерпихме още малко и вече бяхме готови да се заемем с кампанията.
 
Dgita

Кампанията

С вече готови кадри и доста насъбрани сили, подготвихме различните криейтиви, и вдъхновени от работния процес, даже нямахме затруднение при създаването на копи-тата. Всичко се изливаше директно от сърцето и опита ни.
Създадохме рекламна кампания с цел Brand Awareness, с минимален бюджет, която пуснахме за период от 30 дни.
Кампанията бързо набра популярност като в края на периода резултатите бяха близо 400 000 ангажирани само за регион Бургас.
„Въй, чуек, че то това е повече от цялото население на самия град. Еми явно сме се справили добре”, казахме си ние и се почерпихме с по една филийка за финал.
 
Изготвил: Велислава Огородник

Последно от блога

Дигитални услуги

Кулинарна фотография

Кулинарна фотография

Кулинарна фотография със страст към хранат

Google Search

Google Search

Управляваме Вашия акаунт в Google Ads, насочвай

Instagram

Instagram

Разработваме и управляваме рекламни кампа

Facebook

Facebook

Разработваме стратегии, крейтиви и управля