Instagram позволи харесвания на публикации в Story, като дава на потребителите друг начин да изразят положителни настроения към съдържанието на другите.

Instagram въвежда нов начин за потребителите да се ангажират със Story, като показват признателност с просто харесване, вместо да изпращат директно съобщение.

В официално съобщение от Адам Мосери, ръководител на Instagram, се казва, че тази функция се въвежда в опит да се изчистят входящите пощенски кутии на потребителите в DM.

Преди това, за да се ангажирате със Story в Instagram, трябваше или да го споделите отново, или да отговорите на него с коментар.

Всички тези опции затрупваха входящите пощенски кутии в DM на потребителите с известия.

Сега можете да се ангажирате със Story, като докоснете бутона за харесване, точно както бихте направили с обикновена публикация, която не изпраща известие в DM до другия потребител.

Въпреки че бутонът изглежда по същия начин, има някои големи разлики между харесванията на Story и харесванията на публикациите за емисии.

Ето какво трябва да знаете за тях.

Как работи Instagram Story Likes:

Бутонът за харесване вече се появи в Story на Instagram под формата на икона на сърце.

Потребителите могат да покажат признателност към вашето Story, като докоснат бутона за харесване. Няма да знаете колко харесвания е получилo вашето Story или кой го е харесал, освен ако не проверите ръчно.

Можете да видите харесванията на вашето Story в така наречения „лист за зрители“, където бихте отишли, за да видите кой е погледнал вашето Story.

Instagram няма да ви уведомява за харесвания на Story, защото целта на тяхното разпространение е да намалите известията.

Както Мосери обяви по-рано тази година, един от приоритетите на Instagram е да подобри изживяването за съобщения. Харесванията на Story са част от по-големи усилия за подобряване на съобщенията в Instagram.

Харесванията на Story не са видими за обществеността, така че само вие ще знаете колко харесвания е получило дадено Story.

Тъй като харесванията на Story се проследяват в листа за преглед, ще имате 24 часа, за да следите колко харесвания получава даденo Story, преди данните да изчезнат.

Не беше изрично посочено от Мосери дали харесванията на историята ще имат алгоритмично въздействие. Така че не е известно дали Story-тата ще бъдат изместени в началото на въртележката ако получат много харесвания. Също така не знаем дали харесванията ще увеличат шансовете на Story-то да се появи в раздела Изследване.

Още такива статии може да четеш в блога на нашата агенция за дигитален маркетинг Storm.

А ето и някои от услугите, които предлагаме:

поддръжка на социални мрежи

реклама в Google

реклама във Facebook

реклама в Instagram

поддръжка на Facebook страници