Публикувате ли съдържание в социалните мрежи, задължително ще получавате коментари. Позитивни или негативни, понякога толкова ужасни, че да се замислиш за доброто в човека.

Защо е необходимо да обръщате внимание на коментарите?

  1. За да защитите своя продукт или услуга

Длъжни сте да защитите имиджа на своя продукт или услуга. Дори и най-добрите продукти в света получават отрицателни и негативни коментари. 8 от 10 потребителя търсят да прочетат мнение преди да предприемат действие към покупка. Ако под вашата реклама във Facebook или друга социална мрежа е пълно с негативни отзиви, това значително ще намали шансовете потребителите да кликнат върху вашата реклама и да предприемат действие.

2. Учете се от вашата аудитория

Коментарите са най-ясното прозрение за мислите и мнението на вашата аудитория. Първото нещо, което научавате след като започнете да рекламирате във Facebook или друга социална мрежа е да опознаете своята аудитория. Не пренебрегвайте това, което ви казват.

3. Ползвайте фунцкията „скриване“ във Facebook

За съжаление има коментари, на които няма какво да им се отговори. Интернет в днешно време е пълен с тролове, които само хейтват, псуват или пишат несвързани коментари под съдържанието. Не го приемайте лично. Facebook има функция „скриване“, което означава, че никой друг не може да види тези коментари освен коментиращия. Много полезна функция, която всъщност не уведомява коментиращия, че коментарът му е скрит, а в същото време останалите потребители не са отблъснати от ненужни коментари.

4. Коментари, на които трябва да се отговори

Добрата практика е да се отговаря ако не на всички то поне на по-голямата част от коментарите получени под рекламни кампании или публикации. Това говори, че вие като бранд слушате, разбирате и най-важното реагирате ако има проблем. Това печели голямо доверие към потребителите.

Ако трябва да дадете приоритет на кои коментари да отговаряте, винаги се фокусирайте върху коментари, които изискват директно действие от вас или коментари, които изразяват неоснователни опасения. Това показва, че не само слушате, но и предприемате действия във връзка с притесненията на клиентите си.

Успех с отговарянето 🙂

Дигитални услуги от агенция за дигитален маркетинг Storm

поддръжка на социални мрежи

реклама в Google

реклама във Facebook

реклама в Instagram