Платени стратегии за ангажираност

– Започнете с широка аудитория:

Може да сте склонни веднага да се насочите към тази, която смятате, че е вашата целева аудитория. Стеснените аудитории обаче обикновено имат по-високи разходи, свързани с тях.

Като започнете с широка аудитория, след това можете да стесните аудиторията си въз основа на показателите за ангажираност на вашите реклами.

– Създайте аудитории за ремаркетинг:

Хубавото на ангажиращите реклами е, че можете допълнително да сегментирате потребителите, въз основа на това как те се ангажират с вас.

Например ако първата ви кампания е насочена към широка аудитория с видео реклама, след това може да създавате аудитории за ремаркетинг за ангажираност, като например:

  • Процент гледано видео; 
  • Харесва, коментира, споделя, запазва.

Тази стратегия за ангажиране ще ви позволи да достигнете до широка аудитория в мащаб и след това да представите отново на ангажираните вече потребители с вашата марка, по-икономически ефективен начин.

-Не използвайте публикации само за промоция:

Ако започвате със студена аудитория, не им изпращайте спам с промоционални публикации.

Те не знаят достатъчно за вас или вашите продукти, за да искат да кликнат върху рекламите ви, камо ли да направят покупка.

Вместо това запазете промоционални публикации за вашите лоялни клиенти или топла аудитория за ремаркетинг.

Освен това сведете промоциите до минимум, ако можете. Ако единствената ви конкурентна точка е ценообразуването, в крайна сметка може да обезцените марката си неволно.

Неплатени стратегии за ангажиране

В даден момент вашата марка вероятно ще се захване с платени ангажиращи реклами. Въпреки това, има много начини, по които можете да ангажирате аудиторията си във Facebook, които не идват под формата на реклами.

Някои от тези неплатени стратегии могат да включват:

-Отговаряне на потребителите в коментари или директни съобщения (DM).

-Задавайте въпроси във вашите публикации, за да насърчите ангажираността.

-Поддържайте публикациите кратки и сладки.

-Регулярно публикуване на интересно, подходящо съдържание.

Казано накратко, социалните медии, особено Facebook, вече са предразположени по-добре към платени реклами. Няма заобикаляне на това.

Правилата за органичното публикуване и реклама във Facebook вече са се променили десетократно от момента на създаването им.

Без значение на какъв етап е вашата марка, жизненоважно е да сте в крак със стратегиите и тактиките, които могат да допълнят вашите органични усилия.

Създайте платена и органична стратегия за социални медии, която има смисъл за вашата марка. Създавайте съдържание, което е реалистично и свързано с вашата аудитория.

Най-важното е да бъдете последователни в усилията си и ще видите резултат в дългосрочното изграждане на вашата марка.

Дигитални услуги от агенция за дигитален маркетинг Storm

поддръжка на социални мрежи

реклама в Google

реклама във Facebook

реклама в Instagram

1 коментар