YouTube подобрява предаванията на живо за зрители и създатели с пускането на пет нови функции.

YouTube обявява пет нови функции за предавания на живо, някои от които в момента са в тестване и други, които ще бъдат пуснати по-късно тази година.

Тези функции са визуализирани във видеоклип в канала Creator Insider на YouTube. Те включват:

  • Go Live Together
  • Live rings
  • Cross-channel live redirects
  • Uninterrupted split screen viewing
  • Live Q&A

Ето повече за всяка от тези функции и как те ще подобрят преживяването на живо в YouTube:

1. Go Live Together – съвместно предаване на живо

В момента YouTube провежда малък пилотен тест на функция, наречена Go Live Together.

Това е функция за съвместно поточно предаване за мобилни устройства. Go Live Together позволява на създателите да канят гости да предават поточно с тях, като изпратят връзка.

Домакинът, който създава потока на живо, може да кани и проверява своите гости, преди да отиде на живо пред своите зрители.

Имайте предвид, че каналът на госта и информацията за потребителя ще останат скрити по време на потока.

Като домакин на поток Go Live Together, вие ще можете да виждате анализи за поточно предаване в YouTube Studio, както бихте направили с всеки друг поток на живо.

Гостите, от друга страна, няма да могат да видят анализите.

Рекламите преди и по средата на видеоклипа могат да се показват в поток Go Live Together, но гостите също няма да се възползват от тях. Приходите от реклами ще бъдат приписани на хост канала.

YouTube ще се стреми да разшири броя на създателите, които имат достъп до Go Live Together след пилотния тест.

2. Live rings

YouTube работи за добавяне на Live rings в цялата платформа.

Тези Live rings ще помогнат на зрителите да идентифицират кога даден канал е на живо, като добавят пръстен около профилната снимка на канала.

Live rings имат за цел да увеличат откриването и гледаемостта на предаванията на живо на създателите в YouTube.

Докосването на профилна снимка с пръстена на значката на живо ще насочи зрителя към активния поток на живо.

Понастоящем пръстените на живо могат да се видят на определени екрани на мобилни устройства и ще бъдат разширени в YouTube по-късно тази година.

3. Cross-channel live redirects

Третата функция в работата се нарича междуканални пренасочвания на живо.

Днес създателите с най-малко 1000 абонати могат да използват функция, наречена пренасочване на живо, за да насочват зрителите си от поток на живо или премиера към друг поток на живо или премиера в собствения си канал.

Те обаче не могат да изпращат зрителите си до поток на живо или премиера, хоствани в друг канал.

С пускането на пренасочвания на живо между канали, създатели с най-малко 1000 абонати и без активни предупреждения за насоки на общността, ще могат да насочат своите зрители към поток на живо или премиера, хоствани в различен канал.

Каналът, към който се пренасочва, може да добави канали, които искат да разрешат да пренасочват към тях, или да позволи на всички канали да пренасочват към тях.

4. Uninterrupted split screen viewing

YouTube работи върху предлагането на непрекъснато гледане на поток на живо, като използва подход на разделен екран с две различни изживявания при гледане за мобилни устройства.

В изживяването на видео и чат на живо, панелът за ангажиране в чат на живо ще седи отдясно на екрана, замествайки наслагването на чат на живо от класическия изглед.

Облегнатото или свито изживяване в чата на живо позволява видеото да бъде на цял екран, когато гледате в пейзажен режим. След това чатът се представя от броя на зрителите в долния десен ъгъл.

Изживяването с накланяне ще покаже тийзър на ключови моменти в чата, като анкети, за да се увери, че зрителят няма да пропусне нищо.

5. Live Q&A

Друга предстояща функция, която YouTube очаква да пусне през следващите няколко месеца, са въпроси и отговори на живо.

С въпроси и отговори на живо, зрителят ще може да изпраща въпроси по време на предаване на живо, въз основа на подкана за въпрос на създателя.

Въпросите, на които е отговорил създателят, ще бъдат временно закрепени в горната част на чата на живо, насърчавайки другите зрители да изпратят свои собствени.

Още такива статии може да четеш в блога на нашата агенция за дигитален маркетинг Storm.

А ето и някои от услугите, които предлагаме:

поддръжка на социални мрежи

реклама в Google

реклама във Facebook

реклама в Instagram

поддръжка на Facebook страници