За готините клиенти или яки, идеи или нищо

Мисия и цел

B62 е един готин и много як клиент. Модерно заведение в центъра на Бургас, което привлича хората с въображение. И тъй като клиентите винаги трябва да се изненадват с нещо ново, от екипа на B62 искаха да зарадват клиентите си с нещо различно. И възложиха мисията на нас.

Споделяйки решението си с нас, ние като едни млади и будни пчелички много се зарадвахме и веднага се заехме със задачата.
Разбира се, в началото всяко начинание е трудно и ни трябваше малко повечко време, за да измислим нещо наистина ново и интересно.
Основната цел беше популяризиране на бранда в социалните мрежи, като преценихме, че ще наблегнем повече на Instagram. В този момент брандът вече беше изградил познаваемост във Facebook и беше време да се развива и в другите платформи. 
Знаехме, че в Instagram аудиторията е малко по-различна и трябва да се насочим към по-младежки визия и изпълнение.
Едно от хубавите неща в екипа ни е, че има хора от различни таргет аудитории, което ни позволява да разглеждаме брандовете от доста гледни точки.
 
Dgita
Dgita

Идеята

Идеята

И така. Направихме някой друг тегел по „Богориди“, разходихме се из Морската градина и седнахме да изпием по нещо разхлаждащо при нашите приятели от B62.
И нали си имаме инфлуенсърчета няколко, почнаха да се щракат, както винаги. Селфи тук, селфи там, малко с коктейла, всички заедно и всеки по отделно Абе, картинката ви е ясна.
Тогава тъкмо беше нашумяла опцията на Instagram за собствен Instagram filter
И така от снимка на снимка, щрак-щрак, идеята прещрака в главата ни.
Ами да, защо не?
Модерен Lifestyle Bar със собствен филтър за Instagram.
И това, ако не е страхотна идея!?
Аудиторията, в която се прицелихме бяха предимно жени между 18 и 30 г., разбира се с готин стил. 
Общо взето селфи типажи.

Реализацията

Нашите сладки инфлуенсърки много се накефиха, че идеята се хареса на клиента ни и веднага запретнаха ръкави. 
Успяха сами да създадат филтър за ретуш на снимката, с готин бакграунд и брандиране на снимката с логото на B62 и слоугана “Cocktail night”. Филтърът се превърна в идеалното допълнение към коктейлните вечери в бара, защото обикновено знаете как мацките обичат да си щракват по няколко селфите с коктейлите и да се тагнат от мястото на събитието. Че какво по-вайръл от това може да има? 
За да популяризираме филтъра, направихме рекламна кампания с видео криейтив в Instagram формат, който представяше забавни сцени с нашата героиня Ани. Докато скучае и търси с какво да се разведри, Ани научава за нашият нов филтър, който е толкова як и готин.
Като една модерна млада дама, тя няма как да пропусне да го използва.
За да популяризираме филтъра в заведението, изработихме и флаери, които да запознаят клиентите с новата „придобивка“ на заведението и да ги накара да използват филтъра на място, за да се забавляват още повече, докато правят своите редовни селфи-снимки. Имаше дори и такива клиенти, които за първи път си рпавеха такива селфита. Но им беше интересно.
Dgita
Dgita

Успехът идва бързо

Резултатите не закъсняха. За периода на кампанят от 30 дни нашият филтър достигна: 
 
  • 50K – Ompressions, 
  • 10K – Opens 
  • 6 K – Captures
И всички бяха доволни! 
Изготвил: Велислава Огородник
Кой не би искал собствен филтър

Последно от блога

Дигитални услуги

Кулинарна фотография

Кулинарна фотография

Кулинарна фотография със страст към хранат

Google Search

Google Search

Управляваме Вашия акаунт в Google Ads, насочвай

Instagram

Instagram

Разработваме и управляваме рекламни кампа

Facebook

Facebook

Разработваме стратегии, крейтиви и управля